Vaihdot ja palautukset
Miten voin vaihtaa tai palauttaa tuotteen?
-
Sinulla on oikeus palauttaa verkkokaupasta tai puhelinmyynnistä ostamasi tuotteet 14 päivän kuluessa vastaanottohetkestä.
-
Tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön ja pakattuna ehjään alkuperäispakkaukseen sisältäen kaikki materiaalit ja dokumentit.
-
Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kustannuksista ja myös tilanteissa, joissa tilauksen toimitus on ollut ilmainen.
-
Mikäli palautettava tuote on vaurioitunut tai sen arvo on oleellisesti alentunut, varaamme oikeuden periä arvonalentumisesta aiheutuneet kulut.
-
Edullisin vakiotoimitustapamme on nouto myymälästä tai varastolta. Muut toimitustavat ovat maksullisia lisäpalveluita.
-
Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen.
-
Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti
Verkkokaupan ja muun etämyynnin palautuksiin liittyvissä asioissa pyydämme olemaan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme:
-
yhteydenotto asiakaspalveluun. asiakaspalvelu@finlandialiving.fi
Kaikissa reklamaatioihin liittyvissä asioissa pyydämme käsittelyä nopeuttaaksemme käyttämään sähköpostia . Jotta asia saadaan ratkaistua mahdollisimman nopeasti, pyydämme liittämään mukaan ratkaisuehdotuksen sekä kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta.
Yritysmyynnin palautusoikeus
Yrityksen nimissä tehty tilaus on sitova ostopaikasta ja -kanavasta riippumatta. Tilausta tai tuotetta ei voi vaihtaa tai palauttaa ilman erillistä sopimusta Finlandia living Yritysmyynnin kanssa.
Myymälästä ostetut tuotteet
Myymälästä tehtyjen ostosten peruutuksissa tai palautuksissa ota aina ensin yhteys suoraan myyjääsi tai myymälääsi. Yhteystiedot löydät kauppakirjaltasi.
Rahanpalautukset verkkokauppaostoksista
Verkkopankki
-
Paytrail hoitaa rahanpalautuksen ja pyytää sinulta tarvittaessa ensimmäisellä kertaa tilinumerosi.
Luottokortti & MobilePay
-
Hyvitys tehdään Paytrailin toimesta käyttämällesi maksukortille
-
Hyvitys näkyy erillisenä korttitapahtumana.