Usein kysytyt kysymykset
Verkkokauppa
Miten tilaan verkkokaupasta?
- 1. Valitse tuotteet
- Etsi haluamasi tuotteet selaamalla verkkokaupan tarjontaa tuotevalikoiden tai hakujen kautta. Tee mahdolliset lisävalinnat, esim. kankaan ja värin osalta. Sinun ei tarvitse murehtia toimituksen kustannuksista, sillä tarjoamme kaikille tuotteillemme ilmaisen toimituksen Suomessa kaupunkialueella.
- 2. Ostoskori
- Klikkaamalla ”Ostoskori” -painiketta näet valitsemasi tuotteet tarkemmin ja pääset vaihtamaan tai poistamaan tuotteita.
- 3. Kassa
- Ostoskorista voit jatkaa kassalle maksaaksesi tilauksen. Syötä yhteystietosi, niin pääset valitsemaan haluamasi toimitustavan ja sen jälkeen maksutavan. Klikkaa ”Siirry vahvistamaan tilaus” ja anna mahdolliset huomioitavat lisätiedot. Hyväksy ehdot ja klikkaa ”Vahvista ja maksa tilaus”. Siirryt valitsemasi maksupalveluntarjoajan palveluun. Finlandia living ei tallenna korttitietojasi järjestelmiinsä.
- 4. Maksutapahtuma
- Katso ajantasainen maksutapalistaus ja tarkemmat tiedot täältä. Maksettuasi tilauksen maksupalveluntarjoajan kautta, palaat takaisin Finlandia living verkkokauppaan. Tilauksesi on nyt valmis. Saat heti tilauksen jälkeen sähköpostiisi Kiitos tilauksestasi -viestin.
- 5. Tilausvahvistus
- Kun tilauksesi on käsitelty, saat tilausvahvistuksen vielä sähköpostiisi.
PALJONKO TOIMITUSKULUT OVAT?
Toimituskulut riippuvat tuotteesta ja halutusta toimitustavasta. Klikkaa tuotekortilla ”Toimitusmaksu alkaen", niin näet ko. yksittäisen tuotteen toimituskulut postinumeroalueellesi.MITEN VOIN SEURATA TOIMITUKSEN KULKUA?
Noutotilaukset: Kun tilaus on noudettavissa, saat tekstiviestillä ilmoituksen.Muut toimitustavat: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat sähköpostitse koodin, jolla voit seurata lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon palveluissa.
EN SAANUT LUVATTUA ALENNUSTA VERKKOKAUPASTA. MITEN TOIMIN?
Mikäli tuotteen hinta ei täsmää luvattuun, ota yhteys asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@finlandialiving.fiMITEN VOIN MUUTTAA TILAUSTANI JÄLKEENPÄIN?
Mikäli kyseessä on varastoitava tuote ja tilausta ei ole vielä ehditty ottaa varastolla käsittelyyn, voi siihen pääsääntöisesti tehdä vielä muutoksia. Jos tilaamasi tuote valmistetaan tehtaalla juuri sinun valintojesi mukaan, tilaus voidaan peruuttaa/muuttaa ennen kuin valmistus on aloitettu. Mikäli siis haluat muuttaa tilaustasi, ole pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@finlandialiving.fi.HALUAN TILATA YRITYKSEN TAI YHTEISÖN NIMISSÄ - MITEN TOIMIN?
Yritykset ja yhteisöt voivat tehdä tilauksen sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@finlandialiving.fi.Tarvittavat tiedot:
- Yrityksen nimi
- Yhteyshenkilön yhteystiedot
- Laskutus- ja toimitusosoite
- Y-tunnus
- Tilattavat tuotteet ja kappalemäärä
Myymälät
Mistä saan tietää, onko tiettyä tuotetta myymälässä lähelläni?
Toistaiseksi saat tiedon vain asiakaspalvelumme kautta tai olemalla yhteydessä suoraan ko. myymälään. Voit myös lähettää asiakaspalveluumme kysymyksen tuotekortilla olevan “Kysy tästä tuotteesta” -toiminnon kautta. Pyrimme vastaamaan kyselyysi 2h kuluessa.Miten voin seurata tilauksen/toimituksen kulkua?
Noutotilaukset: Kun tilaus on noudettavissa, saat tekstiviestillä ilmoituksen.Kotijakelut: Voit seurata tilauksen etenemistä M-alkuisella kauppasopimusnumerolla Postin sivuilla.
Muut toimitustavat: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat sähköpostitse koodin, jolla voit seurata lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon palveluissa.
Miten voin muuttaa tilaustani jälkeenpäin?
Mikäli kyseessä on varastoitava tuote ja tilausta ei ole vielä ehditty ottaa varastolla käsittelyyn, voi siihen pääsääntöisesti tehdä vielä muutoksia. Jos tilaamasi tuote valmistetaan tehtaalla juuri sinun valintojesi mukaan, tilaus voidaan peruuttaa/muuttaa ennen kuin valmistus on aloitettu.Mistä saan tietää, onko tiettyä tuotetta myymälässä lähelläni?
Toistaiseksi saat tiedon vain asiakaspalvelumme kautta tai olemalla yhteydessä suoraan ko. myymälään. Voit myös lähettää asiakaspalveluumme kysymyksen tuotekortilla olevan “Kysy tästä tuotteesta” -toiminnon kautta. Pyrimme vastaamaan kyselyysi 2h kuluessa.Milloin saan tilaamani tuotteet?
Kauppasopimukseen on merkitty arvioitu toimitusaika, jonka puitteissa tilaus pyritään toimittamaan. Mikäli toimitus on viivästynyt useammalla arkipäivällä, suosittelemme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella toimipaikkaan, josta tuotteen olette ostaneet.Miten voin tehdä reklamaation?
Kaikissa reklamaatioihin liittyvissä asioissa pyydämme käsittelyä nopeuttaaksemme käyttämään yhteydenottolomaketta. Nopean käsittelyn takaamiseksi pyydämme liittämään mukaan kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta.Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Sähköpostilla asiakaspalvelumme tavoittaa osoitteesta asiakaspalvelu@finlandialiving.fiTuotteet
Mallisto ja vastuullisuus
Finlandia living mallistosta löytyy ratkaisut erilaisiin tarpeisiin ja elämänvaiheisiin. Löydät meiltä helposti tuotteet niin lapsiperheille, kotieläin talouksiin, innokkaalle sisustajalle tai vaikka ihan vaan Matti Meikäläiselle.Laaja valikoimamme koostuu pääasiassa trendikkäistä Skandinaavisista toimittajista, Neiser, Delux, Pohjanmaan Kaluste vain muutamia mainitaksemme.
Finlandia living ottaa aina uuden tuotteen hankinnassa huomioon materiaalien alkuperän sekä haluaa aina toimia vastuullisena maahantuojana ja jälleenmyyjänä. Suosimme mallistossa luonnonmateriaaleja, mikä on paitsi esteettinen myös eettisesti kestävä valinta. Kestävien arvojen lisäksi luonnonmateriaalien etuja ovat käyttömukavuus, hengittävyys, allergiaystävällisyys sekä tuotteiden tuntuma.